24 travnja, 2014

Smrt je zaboravio o meni", kaže 179 godina čovjek (Indija)

                                 Moji unuci su umrla prije nekoliko godina. Nekako smrt  Zaboravio sam. "El Indio postolar  Mahashta Mûrasi kaže da je rođen u  siječnju  1835, tako da nije samo čovjek je svjetski najstariji, ali i čovjek koji je živio više godina u cijeloj ljudskoj povijesti , prema Guinnessovoj knjizi rekorda .
Na vlasti kažu Indian čovjek rođen u kući u Bangaloreu, 6.  siječnja  1835. Od 1903 živio je u Varanasiju, gdje je radio do 1957, dok je on u mirovini u 122 godina.
"Ja sam živi toliko dugo da su Moji unuci djeca umrla prije nekoliko godina", rekao je Mûrasi.
"Nekako,  smrt  zaboraviti. I sada imamo nikakvu nadu.
Gledajući statistiku , nitko ne umire s više od 150 godina, a kamoli preko 170. U ovom trenutku mislim da sam besmrtna ili tako nešto ", rekao je on.
Prema WorldNewsDailyReport.com svi  dokumenti  na identifikaciji muškarca podržati njegovu verziju, ali do danas, nema liječnički pregled potvrdio istinitost svojih tvrdnji.


    Krajnji stručnjak koji je posjetio Mûrasi umro u 1971, tako da je malo informacija o vašem medicinskom povijesti.

    Nema komentara:

    Objavi komentar