21 srpnja, 2014

OVO JE nasmijalo cijeli Svijet: Muškarac tri mjeseca bilježio izgovore Žene ...



Frustrirani suprug Koji JE SA svojom ženom imao intimne odnose svega tri Puta u tri mjeseca odlučio se ZA vrlo neobičan Potez. Kada JE cijela stvar dospjela na internet, proširila se brzinom munje ...
izgovor - muskarac biljezio izgovore
Muškarac čije IME nije navedeno u programu Excel napravio JE tabelu u kojoj JE bilježio izgovore svoje supruge ZA izostanak intimnog odnosa. U prvom redu JE bilježio podatak, u drugom navodio da li JE BILO odnosa (DA ILI NE), au trećem izgovor AKO JE došlo učiniti odbijanja.
Neki OD izgovora Su zaista zanimljivi ... Recimo, jednom JE došlo do odbijanja Jr JE Žena kazala da gleda reprizu TV serije "prijatelji", DRUGI staviti JE navela da se Mora ustati rano, treći, ali da se NE osjeća Dobro, Jer se prejela i slično .
Na Joj Je poslao ovu listu prije stabi what JE ONA otišla na Službeni rečeno, želeći Joj ironično poručiti da mu možda ONA i nece toliko nedostajati.
izgovori
No, sama JE supruga cijelu stvar objavila javnosti putem Reddita, kazavši SE JE "nezrela".
"Juče ujutro, DOK Sam Bila u taksiju na putu preme aerodromu, suprug mi JE poslao poruku na poslovni e-mail Koji JE povezan s mojim telefonom.Nikad to nije napravio, uvijek komuniciramo uzivo BSG Preko tekstualnih poruka. Otvorila Sam ga ja vidjela da JE u pitanju sarkastična Oštra Kritika u kojoj Više-manje Pise da mu necu nedostajati u narednih 10 Dana What mi nece Biti. U njemu JE zakačen bio sam Number svih situacija Kad JE pokušao inicirati seks, Zajedno sa stupcem u kojem Su moja "izvinjenja" UZ citate.
Kasnije JE poslije sa Interneta izbrisan, Ali JE Bilo Alexa: Alexa Uključuje online na njega učiniti Tog trenutka.

Nema komentara:

Objavi komentar