30 lipnja, 2014

Otac troje djece promijenio spol nakon 18 godina braka


Michael/Michelle Jarvis s porodicom
FOTO: AGENCIJE
Otac troje djece promijenio spol nakon 18 godina braka


Majkl Džarvis (Michael Jarvis) oduvijek je znao da je drugačiji i nije se osjećao dobro u svom tijelu. Odmalena se volio odijevati u ženske stvari, a kada je konačno odlučio presjeći i postati žena, njegova supruga, s kojom je u braku bio 18 godina, podržala ga je.

Demolirana kuća

- Kada mi je rekao da želi postati žena, znala sam da će to biti teško i bila sam šokirana. Ali, najvažnije je da je Mišel zadovoljna sobom. Naravno, bilo je teško. Kuća nam je demolirana, a djecu nam maltretiraju zbog svega. Zaljubila sam se u muškarca, a sada sam sa ženom. I dalje je ista, dobra i velikodušna osoba kao kada sam je prvi put upoznala - kaže supruga Lin.

Zatvorena vrata

On je promijenio ime u Mišel (Michelle) i sada se sretno oblači u ženstvenu odjeću. Njena supruga Lin (Lynn) odlučila je ostati uz Mišel i pomoći joj u transformaciji.

- Oduvijek sam znala da sam drugačija, od malih nogu. Grabila sam svaku priliku da se obučem kao žena iz zatvorenih vrata - priča Mišel.

Ne samo da je Mišel, koja živi s porodicom u Kambriji u Engleskoj, bila zarobljena u tijelu muškarca nego se našla i u začaranom krugu prejedanja na nervnoj bazi.

Mišel je 2010. godine, prije nego što se počela oblačiti i živjeti kao žena, počela voditi računa o ishrani. Uspjela je smršaviti 38 kilograma, a onda se 2012. zvanično počela oblačiti kao žena. Sada je sretnija nego ikada.

- Tada sam shvatila da želim živjeti kao žena. Jednostavno sam se osjećala mnogo bolje, to sam bila ja - prisjeća se ona.

Prihvatila odluku

Mišel i Lin imaju troje djece, 19-godišnju Taru, 18-godišnjeg Majkla (Michael) i 13-godišnju Gvinet (Gwyneth). Lin, koja pati od dijabetesa, kaže da je u potpunosti prihvatila muževljevu odluku i odlučila ostati u braku.

Nema komentara:

Objavi komentar