13 lipnja, 2014

Dnevnik ‘Male nezasitne’ ili što nas stvarno pali?

Jeste li se ikad s partnericom poigrali na malo žešći način? Sigurna sam da jeste. A jeste li se ikad sa svojom partnericom poigrali „bez dozvole“? Koliko god zvučalo kao tabu ili možda nešto smiješno, nedavno sam čitala da skoro svaka žena fantazira o tome. Frajer te jednostavno uzme na silu.
I ja sam često maštala o takvom scenariju, sve dok mi se konačno to nije dogodilo. Zatekla sam se kako razmišljam o tome, gola i rasturena na krevetu s cigaretom u ruci, gledajući njegovo savršeno dupe kako se šepuri po sobi. Sve je krenulo kada sam odlučila testirati granice njegove izdržljivosti. Otuširala sam se i obukla vruće hlačice i pripijenu majicu. Pustila sam neki nabrijani rap i krenula. Sjela sam na krevet, počela se izvijati, dirati se. Izbezumljeno je sjedio na kauču. Ustala sam se, krenula mu sise trljati po licu, nagnula se i počela twerkati. Vidjela sam da mu je veseljko tvrd ko kamen. Naravno, navalio je na mene a ja sam se odlučila izmaknuti. Malo je zastao, zbunio se i sjeo nazad na kauč, prihvativši moju igru. Svoju predstavu sam nastavila glumljenjem najprljavije striptizete koju je ikad mogao zamisliti. Vidjela sam da lagano puca po šavovima i da se ne može kontrolirati. Macu sam mu nabila na lice, otkopčala šlic i pustila ga da je nekoliko puta lizne. Osjetila sam njegove duge prste na svom nabreklom klitorisu i jedva se suzdržala da se ne nabijem na njegovu ogromnu kitu. Ipak, znala sam da je on taj koji mora odigrati ulogu iz moje mašte. Gurnuo mi je prst i totalno poludio. Izgledao je kao razjareni bik koji vidi crveni plašt matadora čim je osjetio koliko sam mokra. Hladno sam se ustala i krenula prema kupaonici.
Ništa mu nije bilo jasno, pitao se što se događa i zašto odlazim? Predomislila sam se, rekla sam. Zbunjeno je rekao da toga nema. I onda je stvarno krenulo. Uhvatio me za ruke i prislonio na hladan zid. Počeo me ljubiti po vratu i sisama a ja sam mu govorila da prestane i uzmicala se. Postajao je sve luđi i pritisnuo me jače. Osjetila sam kako ga trlja po meni i uživala. Istrgnula sam se iz njegovog čvrstog stiska i počela bježati nazad u sobu. Krenuo je zamnom, bacio me na krevet i silom mi želio skinuti odjeću. Opirala sam se najjače što sam mogla a on je postajao sve grublji. Vrištala sam iz sveg glasa i molila ga me pusti na miru, neka se makne. I sva sretna znala da neće. Jednom je rukom držao moje ruke, a drugom mi skidao hlače i gaćice. Preklinjala sam ga da me pusti i izvijala se po krevetu kao riba na suhom. Koljenima mi je raširio noge i gurnuo ga najjače što je mogao. Divljački ga je nabijao dok sam ja bespomoćno zapomagala i stenjala.
Uživala sam u svakom centimetru (a bilo ih je mnogo) njegove božanske kite. Okrenuo me na leđa i gurnuo mi ga u usta. Nije bilo vremena da ga lagano ližem, odmah sam ga krenula usisavati i nabijati ga do grla. Uskoro sam osjetila svoj najdraži sok kojeg je u nekoliko mlazova uštrcao u moja topla usta. Izgledao je zadovoljno i sretno. Čak me nije bilo briga što nisam svršila. Iskoristila sam ga prije spavanja kada sam se nabila na njega i provozala se. I tako, nakon mog prvog „silovanja“ nije prošao tjedan a da ga nisam toliko isprovocirala da me morao kazniti. Uživala sam u njegovom „maltretiranju“ svake sekunde.
Ovo sam odlučila podjeliti sa vama jer vjerujem da postoji još mnogo cura koje bi rado osjetile čar ovakve igre „bez dozvole“. Zato, dragi dečki, upustite se u ovakve perverzije sa svojim boljim polovicama i unesite dodatnu zabavu u vaš seksualan život. Naša perverzna strana bit će vam zahvalna.

Nema komentara:

Objavi komentar