17 ožujka, 2014

ISPOVIJEST JEDNE TUZLANKE: Moj očuh je dvoličan, licemjer i zlopamtilo – majka ga brani jer nam on donosi platu u kuću…

Interna šala ”komšija zna sve” nekada i nije baš tačna, ispostavi se da neki od članova porodice u kući ne znaju šta se zapravo dešava pod krovom i među zidovima…

Takva je naša današnja priča. Jedna Tuzlanka, kako navodi u svom pismu upućenom stranici Hate crew Tuzla, i zadržavajući svoju anonimnost, isplakala je još jedno Panonsko jezero suza i to sve radi svog očuha. Koji je navodno zloupotrijebio svoj autoritet i njenu mladost jer je znao da može kako hoće jer ona nema gdje. Priču vam prenosimo u cijelosti pa prosudite sami…


- Haram je nekoga mrziti, otići ću u džehenem ako treba, ali da mi je neko oduzeo 9 godina života bacio uzalud u toliko psihičke patnje i muke, da sam isplakala suza mislim za još jedno Panonsko jezero, onda stvarno nema smisla.
Udade se mati za čovjeka kojeg poznaje dvije sedmice, odvede me u drugi grad, odvoji od oca i od rodbine. Taj čovjek je kupio moju pažnju, davao mi pare kada god bih upitala, ali nakon godinu dana života sa njim sam upoznala njegovo pravo ‘ja’.

Licemjer, zlopamtilo, zavidan, umišljen, misli da je pokupio svu pamet svijeta, a ustvari nije svjestan toga koliko sam čula loših priča za njega, i kada se upoznam sa roditeljima neke prijateljice, pitaju me kako mi se zove mati, kada izgovorim prezime svi prevrnu očima i pitaju ”Je l’ to taj..”, a ja ponizno kažem jeste.

Toliko me vrijeđao, loših stvari mi govorio, pričao loše za mog oca, odbaciv’o me, gazio k’o po ponjavi, ucjenjiv’o me.

”Ne možeš ti raditi ša hoćeš, ti živiš u mom!”

”Nemaš ti pojma ni o čemu, ti si glupa!”

(ima rečenica koje mi je ponizno napisati, i ako neko pita zašto nisam otišla prije, nisam mogla nisu mi dozvoljavali, bile su tu ucjene i mnoga uvjerenja na bolje, ali bila sam naivno dijete)

Sve sam mami govorila, i umjesto da mi stane u odbranu nije mi nikad povjerovala niti jednu riječ, jer ništa nije govorio pred njom. Njeno je bilo samo ”Ti njega ne voliš jer je moj novi muž, kako te nije sramota on prima platu i izdržava nas”

Neka mama, ja sada živim kod svog oca koji bi život dao za mene istog ovog trenutka, a ti i dalje budi slijepa i ne vjeruj ni kćeri ni bratu ni sestri kad ti kažu da je on š*pak od čovjeka. Žao mi samo sada tvoje muke, jer nisi više žena kao što si bila.

Nema komentara:

Objavi komentar