07 ožujka, 2014

Hiperseksualna 24-godišnjakinja: Spavala sam sa 300 osoba i moram imati pet orgazama dnevno

Hiperseksualna djevojka tvrdi da je spavala s 300 osoba i da je toliko ovisna o tjelesnom užitku da do pet sati dnevno potroši u seksu ili samozadovoljavanju.

Nessa Jay (24) iz Cromera u Engleskoj kaže da se teško nosi sa svojom ovisnošću o seksu zbog koje čak ide na terapije u pokušaju da se obuzda.

Žeđ za seksom

U razgovoru za The Sun je rekla:

"Znoje mi se dlanovi, osjećam se ljutito i ne mogu da se zadovoljim ako ne dobijem barem pet orgazama dnevno", rekla je.

Nessa , koja sebe opisuje kao "filozofa u seksi igračkama" i "boinkologa", dohvatila je seksualni vrhunac kad joj je bilo 19, te je priznala da je imala seks s kim god je mogla.

Žeđ za seksom osjetila je kada je izgubila nevinost sa 16 godina, a sada seksualnu energiju kanališe i kroz recenzije seksualnih igračaka. Do sada je testirala 2.000 igračaka za odrasle. Priroda njenog posla pomaže joj da se nosi sa svojim žudnjama.

Uživala je i u seksu sa ženama, kao i u seksu u troje. Međutim, kada je bila u poliamoriji, objašnjava da je uvijek bila sa jednim partnerom.

Njen seksualni apetit koštao ju je mnogih prijateljstava, pojedine drugarice prekinule su svaku vezu s njom iz straha da je ne privuku njihovi momci.

Ipak, kako kaže, ne radi se uvijek o seksu:

Nisam nimfomanka

"Ponekad mjesecima neću imati seks s njima. Samo ćemo izaći, otići na večeru ili u kino. Prije sam znala spavati sa 30 muškaraca u mjesec dana, ali već godinama sam imala regularne partnere i to je to. Postoji emotivna strana, čvrsto vjerujem da bi ljudi trebali imati neki oblik emocionalne veze da bi uživali u seksu. To je često vrlo intimno, volim fizičku povezanost i ustvari imam dosta visoke standarde."

Ona je čak i krivotvorila "mreže" seksualnih partnera, ali ne želi da je definišu kao nimfomanku te se nada da će ljudi hiperseksualnost vidjeti kao nešto normalno.

"Živim prosječan život kao i većina ljudi moje dobi. Imam prijatelje, pišem, imam hobije. Ustvari, s vremena na vrijeme moj život je dosadan!", kaže.

"Ja ne vjerujem u ovisnosti o seksu ili nimfomaniju. Moj seksualni nagon je možda veći nego kod drugih ljudi, ali to je zdravo jer pozitivno razmišljam o tome. Trenirala sam za seksualnog edukatora i uvijek se osiguram da imam siguran seks i da se redovno testiram. Ja sam savršeno zdrava. Iz ove kože ne mogu", rekla je. 

Nema komentara:

Objavi komentar