25 prosinca, 2014

Evo zašto su ženama zaista potrebni muškarci!

Džejn Gordon je kao i milioni drugih žena mislila da ne postoji ništa što jedan muškarac može da uradi, a da to isto ne može i ona. Onda je odjednom promijenila mišljenje.Evo zašto su ženama zaista potrebni muškarci!Džejn se držala izreke:”Ženi je muškarac potreban koliko i ribi bicikl”. I dalje bi se držala tog načela da prvi put poslije 30 godina nije morala da iskusi kako je živjeti bez muškarca. Samo šest mjeseci pošto je počela samostalan život, shvatila je da postoji mnogo stvari zbog kojih joj je frajer potreban. Evo šta je zaključila.

1) Da zakopča i otkopča haljine sa zipom na leđima.

2) Da okači sliku. Muškarac zna da radi sa električnom bušilicom, a da ne probuši kabl u zidu.

3) Treba mi da mi otme daljinski i onemogući mi da gledam glupe rijalitije.

4) Kad ga pitam:”Kako izgledam u ovome?” on tačno zna šta treba da odgovori. Čak i kad znam da je odgovor “divno” totalna laž.

5) Treba mi da zameni halogenu sijalicu u kupatilu gdje se već nedjeljama tuširam uz svjetlost svijeće ili baterijske lampe.

6) Kako žena koja je visoka 160 cm može da dovuče kući jelku visoku dva metra, ispravi je, okiti i stavi joj vrh? Treba mi muškarac za Novu godinu.

7) Ispostavilo se da sam ja ta koja pravi nered, gubi ključeve i punjač za mobilni. Treba mi muškarac da ga okrivim za sve to.

8) Treba mi da me počeše na onom mjestu na leđima koje ne mogu da dohvatim.

9) Da šeta psa kad pada kiša.

10) Da skupi pseću kaku bilo kad.

11) Sad uvijek ja vozim. Treba mi muškarac da se mijenjamo u vožnji.

12) Slična stvar - sad samo ja sipam gorivo u auto.

13) Treba mi da me natjera da otvorim onu kovertu i platim porez.

14) Moja kuća nije osvijetljena, pa sam prošle nedjelje kad sam se vraćala sa žurke iskrivila nogu (trijezna). Treba mi da mi osvijetli put i uhvati me za ruku dok ne dođem do kuće.

15) Cijeli život stopala su mi hladna, a vrele kupke su uzaludne jer su mi noge hladne u tri ujutru. Treba mi muškarac da mi noću grije stopala.

16) Svi muškraci koje sam poznavala su bili ubijeđeni da žena ne zna da poređa sudove u mašinu, ali nisam se nikad zbog toga bunila. Sad sam shvatila da se sudovi ne operu dobro. Treba mi muškarac da preuzme kontrolu nad mašinom za sudove.

17) Ah kako mi nedostaje gunđanje i kritikovanje i pražnjenje, a da znam da me moj bivši uopšte ne sluša. Da, treba mi muškarac da me ne čuje (nije isto kad pričam sama sa sobom)

18) Sad kad sam sama, postala sam navučena na igranje Candy Crush na mom ajpedu. Treba mi muškarac koji će me natjerati da izbrišem tu aplikaciju (ili još bolje, koji će igrati igricu sa mnom).

19) Treba mi frajer koji će znati koji od hiljadu kablova iza mog televizora treba da sredi kad na TV-u vidim “no signal”.

20) Sad kad ne moram nikome da se pravdam za sve što kupim, u užasnim sam dugovima. Treba mi muškarac da mi kaže da “odjeća ne čini ženu” i koji će konfiskovati moju kreditnu karticu.

Nema komentara:

Objavi komentar