11 listopada, 2014

Michael Utley u sekundi ostario 30 godina

Michael Utley u sekundi ostario 30 godina
Michael Utley (62) iz sela Pokaset u Masačusetsu, kojeg je u maju 2000. godine tokom igranja golfa s prijateljima udario grom, tvrdi da se ničega ne sjeća. S godinama je sklopio priču od onoga što su mu kazali svjedoci, prijatelji i porodica.
Utley se ni danas ne sjeća kada je stigla pomoć ni kako su ga oživljavali, jer mu je srce prestalo kucati. Prvo sjećanje koje ima je bolnička soba, monitori, cjevčice u grlu... nakon 38 dana provedenih u bolnici. Mjesecima je učio gutati, hodati, micati prstima, a nikad više nije radio. Udar groma drastično ga je promijenio.
- Moja memorija je "spržena". U sekundi sam ostario za 30 godina. Većinu vremena trpim užasne bolove. Ne mogu hodati ni 100 metara bez odmora. Postao sam pravi gad. Imam kratki fitilj. Ništa mi više nije zabavno. Nisam bio više onaj muškarac za kojeg se moja supruga udala pa smo se razveli - kaže Utley.
atlej
Utley: Učio sve ispočetka
Udarac groma vidi kao trenutak u životu u kojem je odvojen od sebe samoga, od onoga Utley kakav je bio.
- Bio sam bijesan na cijeli svijet, bespomoćan... Pitao sam se šta se dogodilo, zašto baš ja, a ne oni koji su bili nekoliko metara od mene - dodao je Utley, koji danas educira učenike i izviđače o tome kako izbjeći udar munje.
Drugi preživjeli imaju privremenu sljepoću ili gluhoću. Ponekad im samo ostane okus metala u ustima. Nekima na površini kože ostanu ružičaste ili smeđe mrlje koje izgledaju kao tetovaža.
-

Nema komentara:

Objavi komentar