29 studenoga, 2014

DA LI JE TITO UMRO KAO MUSLIMAN?

DA LI JE TITO UMRO KAO MUSLIMAN?Zanimljivo je da na  Titovom grobu nema crvene petokrake, koja je u to vrijeme bila praktično obavezna kada je riječ o pokopima i izgledu grobnih mjesta u kojima su ukopavani istaknuti komunistički funkcioneri i članovi partije…
Navodno, nema je zato što je nekadašnji predsjednik Jugoslavije bio musliman! Barem je tako početkom prošle decenije u nikad objavljenom intervjuu za Radio Beograd utvrdio tadašnji beogradski muftija Hamdija Jusufspahić.
– Kada je umro Tito, ja i ambasador Alžira Abdul Hamid Adžali smo se zajedno išli upisati u knjigu žalosti. Taman kad smo došli tamo, odmah nam je prišao Berislav Badurina, valjda se tako zvao, njegov šef kabineta ili osobni tajnik. I on priđe meni i kaže: `Čestitam vam`. `Što mi čestitaš, pobogu brate? Čovjek je umro, što mi čestitaš?`. `Umro je u vašoj vjeri!`. `Što?`, zaprepastio sam se ja. `U vašoj vjeri. Umro je čitajući Kur’an. Kur’an je treći put čitao…`, otkrio je Jusufspahić koji je tom prilikom pitao i što da radi sa tim saznanjem, na što mu je Badurina navodno odgovorio: “Da znate to, i ništa više. Vidjet ćete kad bude sahranjen. Bit će samo ime i prezime, godina rođenja i godina smrti, jer tako se muslimani sahranjuju”.
8. maja 1980. godine, kada je pred brojnim svjetskim državnicima tito ukopan – tako je i bilo!
Ovu tvrdnju je potvrdilo više izvora, a jedan od njih je Titov lični sekretar Berislav Badurina.
kuca_cveca-titov_grob-30014
Jusufspahić je u tom  intervju ispričao i kako se tokom godina Tito kod njega često raspitivao kako i koliko puta dnevno se mole muslimani, a najčešće su razgovarali o tome kako muslimani zamišljaju Boga.
Pred samu smrt Tito je jedno vrijeme bio u komi,a oni koji su bili uz njega,svjedočili su da je čak i umro sa Kur’anom u rukama.
Ukoliko je ova priča istinita, to bi zapravo značilo da je Tito i umro i rođen kao musliman, jer se, prema islamu, svi ljudi rađaju kao muslimani.
Iako je Titov komunistički režim, naravno, bio nesklon iskazivanju vjerskih osjećanja, muslimani i Bošnjaci, posebno oni u Bosni i Hercegovini, neke od njegovih poteza smatraju relativno dobrim. To se prije svega odnosi na omogućavanje koliko-toliko ravnopravnog položaja BiH untar tadašnje jugoslovenske zajednice i dopuštanje mogućnosti da se kao nacija (Muslimani s velikim M) posebno 

Nema komentara:

Objavi komentar