07 listopada, 2014

Promijenio joj šifru na Facebooku i postavio prepisku koja joj je život pretvorila u pakao



Učiteljica tehničkog iz Beograda doživjela je pravu noćnu moru. Škole u kojima radi dobile su pisma o njenom ”razvratnom ponašanju” na društvenim mrežama o čemu je odmah obaviještena policija koja sumnja da je žrtva osvete bivšeg dečka.
face
Prošle nedjelje u osnovne škole u kojima radi 44-godišnja učiteljica, stigli su anonimni pozivi osobe koja se predstavila kao zabrinuti roditelj, a koji je tvrdio da se ona nedolično ponaša na društvenim mrežama, doznaje Blic. Faceu
Već idućeg dana stigla su i pisma sa istim optužbama. Direktori škola morali su po službenoj dužnosti slučaj prijaviti , a ispostavilo se da je učiteljica žrtva osobe koja joj se htjela osvetiti.
“Kada su me iz škole obavijestili za optužbe o nepristojnim fotografijama na Facebooku, pokušala sam ući na svoj profil i dobila sam obavijest da je tog jutra u sedam sati i 53 minuta promijenjena lozinka. Na moj profil je postavljena prepiska sa bivšim dečkom koju sam vodila privatno”, ispričala je ogorčena učiteljica.

Nema komentara:

Objavi komentar